بازسازی ساختمان تجاری , تجاری

بازسازی ساختمان تجاری , تجاری

 

بازسازی ساختمان تجاری

برخی افراد به اشتباه فکر می کنند که بازسازی تنها مختص به بازسازی مسکونی و بازسازی ساختمان باشد ولی از دیگر بازسازی های مهم بازسازی ساختمان تجاری است.
بازسازی ساختمان تجاری در جذب مشتریان و افرادی که برای خرید به این مکان می آیند تاثیر بالایی دارد. افراد فروشنده نیز زمان زیادی از وقت روزانه ی خود را در این مکان می گذرانند. پس دلیل دیگر بازسازی و تغییر دکوراسیون ایده آل ایجاد روحیه و انگیزه برای فروشندگان است.

انواع بازسازی تجاری

بازسازی تجاری به طور کلی مربوط به نوسازی و مرمت بنا می باشد و به جز بازسازی مسکونی و بازسازی تجاری در بخش های دیگری از جمله بازسازی پزشکی و درمانی، بازسازی ورزشی، بازسازی ادارات و غیره نیز انجام می شود.

به طور میانگین هر مرکز تجاری پس از گذشت پنج سال نیاز به بازسازی و مرمت پیدا می کند چرا که نسبت به مکان های دیگر بیشتر در دید عموم قرار دارد. همچنین طراحی داخلی جذاب باعث فروش هر چه بیشتر فروشگاه می گردد.

دکوراسیون داخلی هماهنگ با محیط و خلق فضاهایی در داخل ساختمان تجاری که در آن بازدید کنندگان احساس آسودگی و آرامش نمایند از موارد دیگری ست که باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین باید در نظرداشت تا کفپوش راهروها در برابر فرسودگی ناشی از رفت و آمد زیاد و استفاده از شوینده ها از مقاومت بالایی برخوردار باشد. ضمن اینکه باید از نظر زیبایی شناختی و جلوه بصری مناسب چنین فضایی باشد.

نورپردازی

استفاده از نورپردازی های ترکیبی و نور غیر مستقیم به فضا کمک می کند تا اجسام و دکوراسیون مغازه و واحدهای تجاری جلوه زیباتری ایجاد نمایند. بهتر است درون راهروها و مغازه ها از رنگ های ساده استفاده شود تا واحدهای تجاری و دکوراسیون مغازه ها بتوانند راحت تر خود را نمایان کنند.

می توان گفت در دکوراسیون فروشگاه، بهترین و ساده ترین راه برای جذب و جلب نظر مشتری ویترین آن است. ما به عنوان مشتری، بیشتر تمایل به خرید و بازدید از فروشگاه و یا مغازه ای داریم که ما را به سمت خود جذب کند و این جذابیت از طریق ویترین و ورودی مغازه و فروشگاه می باشد.

بازسازی ساختمان تجاری , تجاری