بازسازی ساختمان , طراحی دکوراسیون بازسازی ساختمان , طراحی دکوراسیونبازسازی ساختمان , طراحی دکوراسیونبازسازی ساختمان , طراحی دکوراسیون

 

طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی

 


طراحی دکوراسیون منزل و نحوه چیدمان از جمله مواردی است که نه تنها به زیبایی منزلتان کمک میکند. بلکه تاثیر بسزایی بر روحیه و سلامتی افراد خانوادتان دارد. لذا بهتر است از متخصصین این امر کمک بگیرید. برای راهنمایی اینکه با توجه به مدل منزلتان و ابعاد آن بتوانید بهترین و با انرژی ترین محیط را برای خود و خانوادتان فراهم آورید.

دکوراسیون داخلی منزل شامل تمامی اجزای داخلی یک ساختمان از قبیل دکوراسیون اتاق خواب، دکوراسیون نشیمن و پذیرایی، دکوراسیون آشپزخانه و دکوراسیون سرویس و حمام می‌باشد. دکوراسیون داخلی منزل از عناصر و المان‌های متفاوتی برخوردار است که توجه به هر کدام از اهمیت بسزایی برخوردار است، برای طراحی دکوراسیون منزل لازم است در ابتدا به اصول منطقی و اصلی دکوراسیون داخلی توجه کرد. هماهنگی و هارمونی در تمامی عناصر از قبیل رنگ، نور و نورپردازی، بافت، فرم و بخش های ثابتی همچون دیوار، سقف‌ و کف‌ می بایست در اوج خود باشند تا فضایی دلنشین و مسحورکننده خلق نمایند.

طراحی دکوراسیون داخلی

یک دکوراسیون ساده و کم‌هزینه نیز می‌تواند بسیار مجذوب‌کننده و چشم‌ نواز باشد. در صورتیکه از اصول معماری داخلی بدرستی تبعیت کند. در طراحی دکوراسیون داخلی منزل ، هر یک از قسمت‌ های خانه را می‌توانیم به سبکی مجزا و متفاوت آراسته نماییم که البته بستگی به نوع سلیقه و دیدگاه هنری هر فرد دارد، به عبارتی دیگر می‌توانیم در طراحی منزل خود از سبک گلچین‌گرایی پیروی کنیم.

طراحی دکوراسیون ؛ رنگ

در ادامه از کلیدی ترین عناصر در دکوراسیون داخلی می توان از جادوی رنگ یاد کرد. رنگ ‌ها به فضا روح می‌بخشند. می‌توانند فضا و محیط را گرم و صمیمی و آرام بسازند یا برعکس، محیطی بی‌روح غم‌افزا و کسل‌کننده بسازند. رنگ‌ها تاثیر مستقیم روانی بر ذهن و جان انسان دارند. در دایره رنگ‌، هر یک از رنگ‌ها معنا و مفهوم خاصی دارند و دارای تاثیر متفاوتی هستند که بهتر است در طراحی دکوراسیون منزل با توجه به روحیات و نگرش فرد، انتخاب شوند. رنگ‌ها بعد دهنده و حجم‌دهنده هستند و فضا را متغیر نشان می‌دهند.

طراحی دکوراسیون ؛ نور

همچنین نور و نورپردازی نیز بسیار مهم و حیاتی است. چراکه نور، قدرت درک بصری را افزایش داده و به اشیاء و احجام، بعد و فرم و شکل می‌بخشد. نورپردازی سبب می‌شود واقعیت اشیاء نمایان گردد و نشاط و انرژی خاصی به فضا بخشیده شود.

طراحی دکوراسیون ؛ دیوار و کف

نوع پوشش دیوارها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای تزیین دیوارها می‌توانیم از مواد یا متریال متفاوتی استفاده کنیم که بسته به سبک و نوع دکوراسیون منزل تان دارد. برای این منظور می توانید از پیشنهادات طراح خود استفاده نمایید. نوع، شکل و فرم سقف‌ها نیز مهم است. زیرا می‌تواند به فضا بعد و هویت ببخشد. انتخاب کف‌پوش‌ مناسب را نیز فراموش نکنید و در انتخاب آن دقت کافی کنید. در اصل قرار گرفتن صحیح این عناصر در کنار یکدیگر، چالشی مهیج است که می‌تواند فضایمان را به طور کل متحول و دگرگون سازد و محیطی باشد که رافع خستگی های روحی و جسمی تان باشد.

برای داشتن فضایی منحصر بفرد و جذاب می توانید از خدمات شرکت بازسازیو جهت طراحی و اجرای دکوراسیون منزل تان استفاده نمایید.بازسازی ساختمان , طراحی دکوراسیون