پروژه های نمونه

پرده کرکرهپرده کرکره

پرده کرکره

پرده کرکره آلومینیومی 

پرده کرکره آلومینیومی در قطر های مختلف از جمله ۱۶، ۲۵ میلیمتری عرضه می شود که این تنوع درقطرهای آن امکان این را به شما می دهد از این نوع شید کرکره در جاهای مختلف همچون پنجره های محیط های اداری (اتاق مدیریت، کنفرانس، سرپرستی، کارشناسی... و حتی در پارتیشن های اداری) و ما بین پنجره های دوجــداره استفـاده نمایید. یکی خصوصیات برجسته ی این نوع  کرکره همسانی بالا با محیط اداری است و همچنین ظاهر رسمی و مدرنی را به فضای شما می بخشد.

از جمله ویژگی های آن می توان به انعطاف پذیری بسیار بالای تیغه های آلومینیومی اشاره کرد که موجب بالا رفتن دوام و طول عمـــــر زیاد آن می شود و رنگ بندی متنوع آن دایره انتخاب شما را وسیع می نماید تا با توجه به سلیقه ی شخصی و در نظر داشتن هارمونی چیدمان فضایتان رنگ مناسب با آن را انتخاب نماید. برای تمیز کردن کرکره های آلومینیومی ابتدا باید اسلاید ها را ببندید و سپس با گردگیردستی یا یک پارچه ی نرم ، گرد و خاک موجود را از بین ببرید. در صورت وجود گرد و خاک زیاد می توان از پارچه مرطوب استفاده نمایید.

پرده زبرا

پرده زبرا

پرده زبرا

 زبرا یا دبل رول درواقع ترکیبی از شید رول و کرکره بوده که از دو لایه موازی ، با ترکیبی از تور و پارچه تشکیل شده است و میتوان با تغییر زاویه بین دولایه و نوارهای میانی ، نور عبوری از پرده را تغییر داد .

یکی جدیدترین مدل های  پرده ، زبرا می باشد. ساختار زبرا از جنس تور و پارچه است که به صورت راه راه ( زبرا به معنی راه راه ) یکی در میان پارچه و تور با ظرافت بافته شده است.
می توان گفت این نوع شید ترکیبی از انواع شید رول ، کرکره و پرده های توری می باشد.
امروزه زبرا تنوع رنگ و طرح بالایی دارند و در طراحی دکوراسیون داخلی نقش برجسته ای را ایفا میکنند.

زبرا از جدید ترین انواع پرده های تزئینی میباشد که به صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار گرفته و با بالا و پائین کردن آن درنتیجه جابجایی نوارهای پرده میتوان مقدار نور عبوری از آن را را به صورت دلخواه از ۱۰ تا ۵۰ درصد تنظیم نمود و در صورت نیاز میتوان زبرا را کاملا در کتیبه بالا جمع نمود و از نور کامل استفاده کرد.