انواع محصولات

تعویض بدون تخریب(یکروزه) , عایق سرما، صدا، گرد و غبار , شیشه های ۲و۳جداره صنعتی , توری های رول و پلیسه

نماینده رسمی Wintech و Vista best

درب ضد سرقت

درب PVC

  • کلاف چوب روس داخل شبکه هانیکام
  • ورق HDF سه میل روکش کاستامانای ترکیه
  • روکش PVC دو میکرون کره ­ای در رنگهای متنوع
  • کلاف درب هم بنا به درخواست مشتری هم قابل PVC شدن می باشد و هم قابلیت ABS را دارد

درب ABS

ABS ای بی اس (ضدآب)
درب‌های  ABS ضدآب از جنس پلیمرپلاستیکی که مانند بقیه درب‌های داخلی تولید می‌شود با این تفاوت که روی درب ورق  از جنس پلاستیک پرس می‌شود. و دور تا دور درب ABS نیز با رزین پوشش داده می‌شود که درب کاملاً ضدآب می‌شود.

درب HDF

کلاف چوب روس- ۳/۷×۵
روکش کاستانامای ترکیه (۳ میل)
داخل شبکه هانیکام

درب HPL

HPL اچ پی ال
کلاف چوب روس
روکش ملامینه ۵ میل (بدون نیاز به رنگ)
در رنگها و طرح‌های متنوع
ضدخش و مقاوم در مقابل آب

 

بازسازی ساختمان , درب و پنجره

بازسازی ساختمان , درب و پنجره

بازسازی ساختمان , درب و پنجره

بازسازی ساختمان , درب و پنجره

درب و پنجره UPVC

بیش از ۳۳% از اتلاف انرژی در ساختمان از طریق درب و پنجره ها می باشد سیستم های درب و پنجره یو پی وی سی دارای مزایا و محسنات بسیاری می باشد که موجب رفاه حال ساکنین هر ساختمانی خواهد بود.

سیستم های درب و پنجره ساخته شده از پروفیل های UPVC علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، دارای مزیت های متعدد به شرح ذیل می باشد که در نهایت موجبات ایجاد آسایش در هر ساختمانی را فراهم می آورد.

مزیت های سیستم درب و پنجره UPVC

کاهش آلودگی صوتی

کاهش هزینه مصرف انرژی جهت تامین حرارت و برودت مورد نیاز

عدم نیاز به رنگ کاری و سرویس های مکرر جهت نگهداری

عایق در برابر نفوذ گرد و غبار به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و با طراحی خاص

مقاومت در برابر نفوذ آب باران به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و تعبیه شیارها و دریچه های تخلیه آب باران

عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید

دوام و استحکام بالا

غیر قابل اشتعال در آتش سوزی ها

مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و اکسیداسیون

قابلیت نصب انواع یراق آلات و تامین بازشوی مورد نظر

قابلیت نصب شیشه های چند جداره

قابلیت بازیافت و عدم ایجاد آلودگی زیست محیطی

نظافت آسان

سهولت و سرعت در نصب

امکان تعویض پنجره های قدیمی (آهنی، چوبی و آلومینیومی) با درب و پنجره های UPVC وین تک در حداقل زمان و کمترین تخریب

درب و پنجره های ساخته شده توسط بازسازیو با بهترین پروفیل های مو جود در بازار و همچنین ضمانت ۱۰ ساله ارائه می گردد.

درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت بازسازیو از ۳ دسته محصول شامل درب های چینی ، درب های ایرانی و همچنین درب های وارداتی ترک می باشد . درب ضد سرقت نسبت به درب های عادی از مقاومت بیشتری برخوردار است و از لحاظ دوام و استحکام بسیار بالاتر است .در درب ضد سرقت معمولا داخل لنگه در، یک ورق فلزی بسیار مقاوم دارد که عملا احتمال هر گونه نفوذ با هر نوع وسیله ای را غیرممکن می کند و در صورت ممکن کردن با نهایت تاخیر روبه رو می کند.

قفل ها و یراق آلاتی که در این درب ها به کار می روند با درب های معمولی بسیار متفاوت اند و از نوع گاوصندوقی هستند، به این معنی که از دو یا سه قفل برای متصل کردن لنگه درب به چهارچوب استفاده می کنند. در قسمت داخلی تر عایق های صوتی به هر دو طرف درب اضافه شده اند و در انتها هم از سنگ پشم نسوز هم برای ضد حریق کردن قسمت بیرونی درب استفاده شده است. رویه این درب ها هم معمولا MDF طرح دار، ساده و برجسته است که ضخامت های ۸ تا ۱۴ میلیمتری دارند و این روکش هایMDF به صورت رنگ یا روکشPVC قابل نصب هستند.

مزایای درب ضد سرقت :

۱-درب ضد سرقت دارای اجزایی از قبیل زنگ، چشمی، شب بند جهت قفل اصلی ، زه درزگیر برای جلوگیری از ورود گرد و خاک، گرما و سرما ، لولای پنهان و چهارچوب متفاوت و مستحکم نسبت به درب معمولی است.
۲- درب ضد سرقت از نظر رطوبتی و حرارتی کاملا عایق است.
۳- نصب این درب ها آسان بوده و بدون آسیب رسیدن به درب ضد سرقت انجام می شود.
۴- درب ضد سرقت امنیت منزل، محل کار و فروشگاه ها را افزایش می دهد.
۵- از لحاظ اقتصادی استفاده از درب ضد سرقت مقرون به صرفه است .

بازسازی ساختمان , درب و پنجرهبازسازی ساختمان , درب و پنجره

بازسازی ساختمان , درب و پنجره

 

درب های داخلی

انواع دربهای اتاقی که در ساختمان ها به کار می روند به چند دسته اصلی تقسیم می شوند که هر کدام کارآیی و در عین حال زیبایی خاص خود را دارا می باشند.در ادامه به توضیح مختصری در مورد آن ها می پردازیم.

انواع دربهای اتاقی:

۱-درب HDF

۲-درب MDF

۳-درب HPL

۴-درب ABS

۵-درب PVC

درب های ذکر شده در بالا از رایج ترین دربهای تولیدی در ایران می باشند که شاید به جرات بتوان گفت که دربهای HDF سهم بزرگی از بازار دربهای داخلی را تصاحب کرده اند.دلیل این موضوع را می توان در زیبایی و تنوع مدلهای دربهای HDF دانست.

۱-hdf: این دربها که مخفف (HIGH DENSITY FIBER) می باشند، یکی از پرطرفدارترین ها در زمینه دربهای داخلی محسوب می شوند.دربهای اچ دی اف به دو صورت خام و رنگ شده در ساختمان ها به کار می روند که نوع خام آن بدون رنگ می باشد و پس از تحویل توسط مالک یا سازنده می بایست رنگ شود اما نوع رنگ شده دربهای اچ دی اف که در کارخانه رنگ می شوند و هم از نظر نوع رنگ و هم از نظر سیستم رنگ آمیزی دارای کیفیت بالاتری می باشند.

۲-mdf: این دربها که مخفف (MEDIUM DENSITY FIBER) می باشند، بیشتر به جای آنکه در دربهای اتاقی مورد استفاده قرار بگیرند در دربهای ورودی ساختمان ها استفاده می شوند.به دلیل هزینه بالاتری که نسبت به دربهای HDF دارند سازندگان برای دربهای اتاقی و داخلی کمتر از این نوع دربها استفاده میکنند و استفاده از دربهای hdf را به صرفه تر می بینند. اما به دلیل آنکه دربهای MDF از استحکام بیشتری برخوردار هستند در دربهای ورودی ساختمان ها از آن ها استفاده می کنند در حالی که استفاده از دربهای HDF در محل ورودی ساختمان ها کار اصولی و عاقلانه ای به نظر نمی رسد.

درب های MDF باروکش های متنوعی در بازار تولید می گردد که روکش لمینیت یکی از جدیدترین و با دوام ترین آنها می باشد.روکش LAMINATE ها در ۳۰ مدل متنوع هم به صورت تک رنگ و هم به صورت ترکیبی دو رنگ و هم به صورت CNCدار قابل اجرا می باشد.

۳-HPL: این دربها که در واقع hdf با روکش ملامینه هستند نسبت به دو مدل ذکر شده در بالا کم هزینه تر می باشند.زیرا دربهای HPL به علت داشتن روکش ملامینه دیگر نیازی به رنگ شدن ندارند و درنتیجه اضافه بهای رنگ شدن درب که در دو مدل بالا وجود داشت از این نوع دربها کسر می گردد.به علت سرعت بالای تولید این محصول در پروژه های انبوه سازی که نیاز می باشد تا در کمترین زمان ممکن تحویل دربها میسر شود درب HPL بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

البته این را نیز باید در نظر داشت که در مقابل مزیت کم هزینه تر بودن و سرعت بالای ساخت این نوع دربها معایبی نیز دارن که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.یکی از عیبهای مهم و اصلی این نوع دربها کیفیت پایین آنها نسبت به دربهای HDF و MDF و... می باشد. دربهای HPL معمولا دوام خوبی ندارند و بعد از مدتی مالک را دچار مشکل می کنند.

۴-ABS: دربهای ABS یا به عبارت دیگر ضد آب از محصولاتی هستند که امروز کاربرد گسترده تری پیدا کرده اند.دربهای ضد آب همانطور که از نامشان پیداست در مقابل آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند و در بیشتر موارد در ساختمان ها برای دربهای سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرند. این دربها به دلیل داشتن رویه ضد آب که بر روی کلاف چوبی پرس می شوند مانع از عبور آب و رطوبت به ساختمان داخلی درب می شوند.

دور تا دور کلاف درب نیز که نمیتوان رویه ABS را پرس کرد و از جهاتی در مقابل آب و رطوبت آسیب پذیر است با مایعی به نام رزین پوشانده می شود تا درب از هر نظر عایق رطوبتی باشد.اما در مقابل مزایای این درب عیبهایی نیز دارد که ازمهمترین آنها زمان بر بودن ساخت را می توان نام برد.

۵-PVC: این نوع از محصولات که برای دربهای اتاقی مورد استفاده قرار می گیرند همان درب HDF و MDF با روکش پیوی سی می باشند.روکش های پی وی سی را می توان به نوعی مقاوم در برابر رطوبت و آب دانست و میتواند انتظارات گروهی را که هم بدنبال دربی مقاوم در برابر رطوبت و هم بدنبال زیبایی درب می باشند را برآورده کند. اما یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب این نوع دربها این است که به هیچ عنوان در محل نصب درب نباید در مقابل نور و حرارت مستقیم خورشید قرار بگیرد. زیرا به مرور زمان بر اثر حرارت روکش PVC از کلاف درب جدا شده و در اصطلاح خودش را می اندازد.

درب اتاقی روکش PVC یکی از لوکس ترین کارهای تولیدی می باشد که به صورت کامل وکیوم می باشد.این درب ها به صورت شیشه خور و بدون شیشه قابل تولید می باشد.